اخبار رندرینگ خودرواخبار خودرو

رندر غیر رسمی از بی ام و M5 مدل ۲۰۲۴، ظاهر جدید و خشن آن را نشان می دهد

براساس شایعات تا سال 2024 نباید منتظر تولید آن باشیم

همه تصاویر جاسوسی گرفته شده از بی ام و M5 مدل ۲۰۲۴ در پوشش استتاری بوده و با اینکه به تازگی پوشش آن کمتر شده ولی باز هم طراحی نهایی آن مشخص نشده است. البته با تشکر از Kolesa.ru که با توجه به تصاویر خودرو در پوشش استتاری رندرهایی را منتشر کرده، حال ما تصور کامل تری از ظاهر احتمالی بی ام و M5 مدل ۲۰۲۴ داریم. با رینگ اسپرت همراه باشید…

بی ام و در پوشش استتاری این مدل M5 به خوبی توانسته بود تا جلو پنجره بزرگ آن را مخفی کند. با اینحال رندرها نشان می دهد که جلوپنجره از آن چیزی که تصور می کنیم هم بلند تر است. پایین این جلو پنجره یک دهانه بزرگتر قرار دارد که بی ام و قادر به پوشاندن آن نبوده است و در کناره های سپر هم دو ورودی هوای مثلثی شکل دیده می شود.

تصاویر جاسوسی بی ام و M5 مدل ۲۰۲۴ چیز خاصی از ظاهر پشت خودرو مشخص نمی کنند ولی با توجه به رندرها تصور می شود که شاهد چراغ های عقب کشیده، سپر اسپرت و دیفیوزر بزرگ با ۴ اگزوز خارج شده از آن باشیم. رندرها همچنین بر روی گلگیر جلو یک درگاه شارژ نشان می دهند زیرا با توجه به اخبار منتشر شده، بی ام و M5 مدل ۲۰۲۴ قرار است هیبریدی باشد.

مشخصات فنی احتمالی بی ام و M5 مدل ۲۰۲۴

بی ام و M5 مدل ۲۰۲۴ قرار است از همین انجین ۴.۴ لیتری V8 استفاده کند که زیر کاپوت نسل فعلی M5 هم مشاهده می شود، با این تفاوت که قرار است با کمک باتری هایی، به یک خودروی پلاگین هیبرید تبدیل شود. قدرت و گشتاور این مدل هنوز مشخص نشده است ولی بر اساس شایعات بی ام و M5 مدل ۲۰۲۴ جدید قادر به تولید ۶۵۰ اسب بخار خواهد بود. همین پیشرانه در بی ام و XM هم دیده می شود که در بالاترین نسخه از آن قادر به تولید ۷۵۰ اسب بخار قدرت است و این قدرت در خودروی سدانی مانند بی ام و M5 competition بی نظیر خواهد بود.

از آن جایی که بی ام و درحال اصلاح خط تولید سری ۵ است، مشخص نیست بی ام و M5 مدل ۲۰۲۴ چه زمانی معرفی می شود. مدل استاندارد M5 انتظار می رود تا اوایل سال آینده معرفی شود و M های سریع تر هم بعد از آن. گزارش ها نشان می دهند که این نسل از M5 در جولای سال ۲۰۲۴ وارد خط تولید شود پس بر اساس انتظارات ما معرفی آن باید پیش از شروع خط مونتاژ آن باشد. بی ام و M5 تورینگ هم در اواخر سال ۲۰۲۴ وارد خط تولید می شود و برخلاف مدل استاندارد انتظار می رود این مدل در آمریکا هم عرضه شود.

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)
منبع
موتور وان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

مبین سیف الدین

دانشجوی رشته مهندسی خودرو و مترجم رینگ اسپرت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo