اخبار خودرو

تویوتا GR86 در سال ۲۰۲۳ با آرایشی جذاب خودنمایی می‌کند

تویوتا GR86 نسل جدید، حدود یک سال پیش معرفی شد و هم اکنون این خودروی اسپرت مقرون‌ به ‌صرفه، در قالب نسخه‌ای ویژه، پا به عرصه گذاشته است. تغییرات این نسخه بسیار شبیه به استراتژی مورد استفاده برای تغییر سوپرا به یک نسخۀ محدود است. در ادامه با رینگ اسپرت همراه باشید…

تویوتا GR86 نسخۀ ویژه، یک خودروی دیفرانسیل عقب نارنجی است که برای جلب توجه، با رنگ منحصر به فرد Solar Shift، به همراه تزئین نوار مشکی روی ستون عقب، خودنمایی می کند. علاوه بر آن اگزوز GR catback کرومی مشکی رنگ با لوله‌هایی از جنس فولاد ضد زنگ، بخشی از آرایش غلیظ این خودرو است.

تویوتا برای زیبایی بیشتر و همچنین بالابردن ارزش GR86، آن را با رینگ‌های آلیاژی مشکی مات به ابعاد ۱۸ اینچ و تایرهای Michelin Pilot Sport 4 مجهز کرده است. از جمله تغییرات اساسی در نمای خارجی، اسپویلر دم اردکی و افزودن نشان برجسته “GR” است. اگرچه تصاویری از فضای داخلی فاش نشده است، اما می دانیم که این خودرو دارای تریم داخلی با تزئینات اولتراسوید – چرمی با کد رنگ مشابه بیرون است.

اخبار در دنیای امروز نقش کلیدی دارد، اگر مایل به مطلع شدن از آخرین و مهمترین خبر ها هستید، صفحه اخبار خودرو را دنبال کنید.

 قابل توجه است که نسخه ویژۀ تویوتا GR86 بر اساس سطح تریم پریمیوم ساخته شده و تنها به تولید ۸۶۰ دستگاه محدود خواهد شد. تویوتا اشاره می‌کند که اگزوز فقط برای زیبایی و نمایش نیست، بلکه موتور را قادر می‌سازد تا “یک صدای عمیق و خروشان را از خود به جای بگذارد.” هنوز هیچ صحبتی در مورد هزینه این خودرو نشده است، اما با توجه به برآورد ها و همچنین مقایسه نسبت به نسخۀ GR86 2022، انتظار می رود که این ماشین با قیمتی حدود ۳۰۳۰۰ دلار ارائه شود.

تویوتا GR86 در پیست مسابقه

در اخبار مرتبط با این خودرو، تصاویر جدیدی از ماشین مسابقه ای GR86 Cup منتشر شده است که در اوایل فصل ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد. این خودرو در سری جدید مسابقات که شامل ۱۴ رویداد در هفت پیست مختلف در سراسر ایالات متحده است، رقابت خواهد کرد.

این خودرو در اصل یک تویوتا GR86 نسخۀ استاندارد است که وارد تاسیسات جدید TRD در مورسویل، کارولینای شمالی می شود تا به یک ماشین مسابقه ای تمام عیار تبدیل شود. در نسخه مسابقه ای، این خودرو با گیربکس شش سرعته SADEV ترتیبی، اگزوز Borla، سیستم موتوری بوش و ترمزهای Alcon عرضه می شود. همچنین دارای یک بالۀ عقب فیبر کربنی و کمک فنرهای قابل تنظیم JRI می باشد، به علاوه این خودرو دارای یک سیستم تعلیق مک فرسون سفارشی و یک مخزن سوخت ۱۰۰ لیتری است. طبیعتاً با توجه به این مشخصات، این خودرو به تجهیزات ایمنی اجباری ارائه شده توسط OMP نیز مجهز شده است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
منبع
موتوروان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo