اخبار رندرینگ خودروپیشنهاد سردبیر اخبار

رندر غیررسمی از مازراتی گرن توریزمو ۲۰۲۲

مازراتی گرن توریزمو ۲۰۲۲ درحال توسعه یافتن است و نسبت به نسل پیشین کمی کوچکتر به نظر می‌رسد. گرچه تصاویر جاسوسی به دست آمده توسط عکاسان این خودرو را تحت پوشش استتاری با روکش فومی در زیر آن به نمایش می‌گذارد تا از جلوۀ طراحی این مدل جلوگیری کند. دوستمانمان از سایت Kolsea.ru دست به کار شدند و طرحی احتمالی از نسل جدید GranTurismo که اواخر سال جاری میلادی از آن رونمایی خواهد شد، را آماده کردند. با رینگ اسپورت همراه باشید.

اسپای شات‌ها نشان می‌دهند که شکل کلی گرن توریزمو ۲۰۲۲ مشابه با نسل قیلی است، بنابراین رندرها بدنۀ منحنی شکل را به صورت صاف از آب درآورده‌اند. دیگر خبری از گلگیرهای گِرد سابق نیست و چراغ‌های جلو چینش عمودی به خود گرفته‌اند. آرم نیزۀ سه شاخۀ مازراتی در قسمت جلویی روی جلوپنجره‌ای قرارگرفته‌اند که در جناحین آن محفظه‌های ورودی هوا قرار داده شده است. رندرها شامل اصلاحاتی در قسمت‌های جانبی خودرو با اضافه کردن دو محفظه کنار چرخ‌های جلو شده است. چراغ‌های عقب نازک‌تر و شکیل‌تر شده‌اند و زیر آن‌ها سپر و دیفیوزری با ظاهر اسپورت تعبیه شده است.

مشخصات فنی احتمالی گرن توریزمو ۲۰۲۲

چیزی که رندرها نمی‌توانند مشخص کنند، مشخصات فنی احتمالی است. مازراتی هنوز از قوای محرکۀ این مدل سخنی به میان نیاورده است با وجود اینکه گزینه‌های متعددی وجود دارد. پشیرانۀ جدید این شرکت، یعنی Nettuno V6 توئین توربوی ۳.۰ لیتری که توان ابرخودروی MC20 را تأمین می‌کند می‌تواند به این کوپۀ جدید اضافه شود. این موتور توان ۶۲۱ اسب بخاری و گشتاور ۷۲۹ نیوتون متری را برای مدل MC20 به ارمغان می‌آورد و باید به خاطر داشت که شرکت می‌تواند گزینۀ دیگری را انتخاب کند.

چیزی که از گرن توریزمو ۲۰۲۲ می‌دانیم این است که نسخۀ تمام الکتریکی وجود خواهد داشت که در واقع اولین خودروی الکتریکی این خودروساز ایتالیایی خواهد بود و می‌تواند موفقیت MC Stradale را تکرار کند و پس از کشف پوشش‌ها در سال ۲۰۲۲ تبدیل به معدود کوپه‌های تمام الکتریکی خواهد شد. انتظار می‌رود تا مازراتی از مدل گرن توریزمو ۲۰۲۲ پیش از پایان سال جاری میلادی رونمایی شود اما این شرکت هنوز تاریخی مشخص نکرده است. برای مشاهدۀ متن اصلی و تصاویر بیشتر از این لینک استفاده نمایید.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)
منبع
موتور وان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo