اخبار رندرینگ خودرواخبار تیونینگ خودرواخبار خودرو

فراری پورسانگوئه ۲۰۲۳ نیامده دستخوش تیونینگ شد!

فراری پورسانگ اولین خودروی V12 چهاردرب فراری‌ست که رونمایی آن با حواشی بسیاری همراه بوده است و سال ۲۰۲۳ به بازار می‌آید. حالا اگر شما در همین چند ماه ابتدایی که فراری پورسانگوئه پرحاشیه رونمایی شده، دوست دارید یکی از مالکان آن باشید، شاید اینطور احساس کنید که چهره این اسب مغرور، چندان خشن به‌نظر نمی‌رسد. در این صورت یک شرکت تیونینگ آلمانی به‌نام DMC آماده است که با ارائه کیت بدنه پهن‌ خود، چهره جالب‌تری به فراری پورسانگ ببخشد. شرکت DMC برای این که فراری پورسانگ با کیت جدید هرچه بیشتر بدرخشد، آن را با رنگ مخصوص “قرمز آلبالویی” (Cherry Red) مزین کرده است.

قطعات فیبر کربنی شرکت DMC که بیشتر در نمای جانبی خودرو به کار رفته، در حدود ۳ سانتی‌متر (به‌طور دقیق ۱.۱۸ اینچ) به پهنای خودرو اضافه می‌کند. البته کیت شرکت تیونینگ DMC در انتهای خودرو نیز شامل قطعاتی می‌شود که روی سقف و روی قسمت پایینی انتهای خودرو قرار گرفته‌اند.

تیونینگ DMC در این پکیج تیونینگ لیپ سپر و دیفیوزر عقب نیز به خریداران پیشنهاد می‌دهد؛ همانطور که از تصاویر پیداست، این قطعات با نمونه‌های فابریک چندان تفاوتی ندارند، به جز این‌که وزن بسیار کمتری دارند.

تیونر آلمانی این موضوع را ذکر کرده که تمامی قطعات ارائه شده در این پکیج، کاملا ساختهٔ خود شرکت DMC است تمامی این قطعات در دو نوع مات و شفاف قابل عرضه خواهند بود.

جالب است بدانید که فراری پورسانگوئه تا  سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه نمی‌شود. به همین دلیل شرکت تیونینگ DMC هیچ نسخه‌ای از فراری پورسانگ را برای پیاده‌سازی این تغییرات در اختیار نداشته. DMC برای رفع این مشکل وادار به اسکن سه بعدی دقیق فراری پورسانگوئه با دقت ۲ میلی‌متر (به‌طور دقیق ۰.۰۰۷۸۷ اینچ) شده است.

این فراری پورسانگوئه (که فعلا یک طرح کامپیوتری یا رندر است) روی رینگ‌های ۲۴ اینچی ولوسیتای شرکت DMC سوار شده است. این رینگ‌ها هفت پره به صورت شکل حرف Y دارد.

از دیگر قطعاتی که DMC برای فراری پورسانگ ارائه خواهد داد، شامل یک اگزوز تیتانیومی از شرکت ZESAD GmbH است. این سیستم اگزوز دارای یک سیستم کنترل خروجی برای راننده است که جهت تغییر صدای لوله‌‌های اگزوز به‌کار می‌رود.

مشخصات فراری پورسانگوئه

فراری علاقهٔ چندانی ندارد که پورسانگوئه را یک کراس‌اوور نام‌گذاری کند. البته این موضوع کمی عجیب است، زیرا رقبای اصلی فراری پورسانگ، لامبورگینی اوروس و استون مارتین DBX محسوب می‌شوند. یک موتور ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی قلب این اسب وحشی را تشکیل داده که حدود ۷۱۲ اسب بخار قدرت و ۷۱۶ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. این اعداد و ارقام می‌توانند این خودرو را ظرف ۳.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. این عدد برای یک کراس‌اوور دیوانه‌کننده محسوب می‌شود.

حداکثر سرعت فراری پورسانگوئه ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت ذکر شده است.

فراری به صورت موقت ثبت سفارش برای مدل پورسانگ را متوقف کرده است. زیرا در همان چند ماه ابتدایی، تعداد سفارش برای این مدل بسیار بسیار بالا بود! کمپانی پیر ایتالیایی فعلا تیراژ تولید پورسانگوئه را محدود نگه داشته و این خودرو قرار است که فقط ۲۰٪ ظرفیت تولید کارخانه را دربربگیرد.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo