اخبار خودرو

معرفی تریم Cargo فولکس واگن ID. Buzz با فضای بار بزرگ

نسخه مسافربری فولکس واگن ID. Buzz بیشترین توجه را تا به حال به خود جلب کرده است. اما حالا صحبت از فولکس واگن ID. Buzz با تریم Cargo است. خریداران می توانند ID. Buzz Cargo را با دو یا سه صندلی به همراه فضای بار بسیار بزرگی در پشت صندلی ها که به وسیله ی یک دیوار پارتیشنی جدا شده است، داشته باشند. به طور عادی، این اتومبیل فقط با یک درب کشویی در سمت راست بدنه ارائه می گردد، البته می توان با پرداخت هزینه ی بیشتری درب کشویی دومی را هم، در این خودرو داشت. فولکس واگن ID. Buzz Cargo دارای یک در عقبی است، که بسیارشبیه مدل معمولی این ون است. با رینگ اسپورت همراه باشید…

کاربر گرامی، برای کسب آگاهی از اخبار ایران خودرو، صفحه اخبار داخلی در خدمت شما عزیزان است. همچنین اگر می خواهید بیشتر در مورد تاریخچه ایران خودرو (ایران ناسیونال) بدانید، تاک شو قسمت هفتم را دنبال نمایید.

فضای بار در نوع تجاری کمی عریض تر است و همچنین کمی بلندتر است به اندازه ی ۱۹۳۸ میلی متر و دارای ضریب درگی بالاتر از ۰.۲۹ است. درهر دو مدل فاصله ی محوری به مقدار ۲۹۸۸ میلی متر است این تریم نسبت به مدل پایه به طول ۴۷۱۲ میلی متر رسیده است و البته عرض این ون همان ۱۹۸۵ میلی متر ثابت مانده است.

دیوار پارتیشنی که پیش تر راجع به آن گفتیم می تواند در صورت اعلام مشتری مجهز به یک دهانه نیز بشود تا بتوان به راحتی از داخل کابین نیز به فضای پشتی دسترسی داشت. در مورد خود قسمت باریِ این ون می توان گفت، به اندازه کافی بزرگ است و می تواند تا حداکثر ۶۵۰ کیلوگرم را تحمل کند. فضای بار ۳۹۰۰ لیتر است در حالی که وزن ناخالص خودرو ۳۰۰۰ کیلوگرم است.

غول خودروساز آلمانی برای ایمنی بیشتر در فضای بار عقب فولکس واگن ID. Buzz، حلقه‌هایی را روی کفِ ون و همچنین ریل‌هایِ دارای گیره را روی دیواره‌های کناری نصب کرده است. با خریدن این ون هیچ گاه شارژ موبایل شما تمام نخواهد شد، زیرا این ون دارای پنج پورت USB-C است. یکی از این پورت ها بر روی پایه ی آینه ی عقبِ آن قرار دارد. هر دو مدل مسافربری و باری دارای دو جا لیوانی در زیر سیستم صوتی-تصویری خود هستند، اما مدل تجاری یک گام فراتر رفته و دو جا لیوانی دیگر نیز در زیر ستون های جلویی ون قرار داده است.

مدلی که دارای دو صندلی است و همین طور مدل Cargo یک فضای ۱.۴ لیتری بین صندلی ها دارند که در واقع یک جعبه قابل جابجایی است. این جعبه به راحتی در میاید و همین طور به آسانی در جای خود قرار می گیرد. در قسمت بار کفپوش‌های چوبی محکمی به‌صورت استاندارد قرار داده شده اند. نسخه نشان داده شده در اینجا یک مدل رده بالا با ظاهری دو رنگ است، اما مدل پایه دارای بدنه ای تک رنگ به همراه زه های استیلی ۱۸ اینچی است.

مدل Cargo هم دارای تجهیزاتی اختیاری است از جمله نور محیطی بیرونی(برای تشخیص ابعاد خودرو در شب)، درب عقب برقی، چراغ‌های LED ماتریسی و میله یدک کش تاشو که این نوع میله ی یدک کش با فشردن دکمه ایی به زیر سپر عقب بسته می شود.

یکی از ویژگی‌هایی که لازم بود به صورت استاندارد روی فولکس واگن ID. Buzz با تریم Cargo وجود داشته باشد، دوربین دید عقب است.این در حالی است که این ون دارای آینه‌های تاشو الکتریکی و گرم شونده است که نیاز چندانی برای وجود انها نیست. همچنین ID 2023. Buzz رینگ‌های ۲۰ اینچی، اتصال بی‌سیم مناسب سیستم عامل اندروید و Apple Car Play را نیز به همراه دارد.

مشخصات فنی فولکس واگن ID. Buzz Cargo

فولکس واگن ID. Buzz Cargo هم پیشرانه ای الکتریکی مشابه مدل مسافربری دارد، که ۲۰۱ اسب بخار و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. Buzz Cargo از همان باتری ۸۲ کیلووات ساعتی استفاده می کند و می تواند تا ۱۷۰ کیلووات شارژ شود، اما هنوز هیچ خبری در مورد مسافت طی شده با هر بار شارژ وجود ندارد. هر دو مدل محدود به حداکثر سرعت ۱۴۵ کیلومتری در ساعت هستند و می توانند با طی کردن مسافت ۱۱.۱ متر هنگامی که فرمان تماما به سمت راست یا چپ چرخانده شده است، یک دور کامل بچرخند.

از ماه می پیش سفارش در اروپا برای فولکس واگن ID. Buzz 2023 امکان پذیر است. Cargo نیز پس از آغاز به تولید در هانوفر آلمان در نیمه اول امسال عرضه خواهد شد. درباره ی مدل مسافربری هم همینطور است، منتهی کمپر کالیفرنیا در حدود سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.(کمپر یا ون کمپر، که گاهی اوقات به عنوان کاروان نیز شناخته می شود، وسیله نقلیه ای خودکششی است که محلی برای خواب نیز فراهم می کند)

صفحه اخبار خودرو را دنبال کنید…

۴.۴/۵ - (۵ امتیاز)
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo