اخبار خودرو

پیش‌نمایش هوندا CR-V هیبرید ۲۰۲۳ قبل از معرفی

هوندا، خودروساز نام آشنای سرزمین آفتاب تابان، با ارائۀ تصاویری چند از هوندا CR-V هیبرید، یک پیش نمایش رسمی از این خودرو انجام داده است. این عکس ها که دید خوبی نسبت به نسل جدید کراس-اوور کامپکت هوندا، یعنی هوندا CR-V و هوندا CR-V هیبرید می دهند، در راستای تأیید اخبار منتشرۀ اوایل ماه جاری میلادی مبنی بر عرضۀ این دو اتومبیل در تابستان سال جاری توسط خود هوندا انتشار یافته اند. با رینگ اسپورت همراه باشید … .

اکنون که چیزی به تابستان ۲۰۲۲ نمانده، شمارش معکوس برای ورود هوندا CR-V هیبرید و برادر بنزینی اش به بازار جهانی آغاز شده و احتمالا دورزمانی نیست که بتوانیم تصاویر کامل و جامعی از این اتومبیل محبوب را به همراه تمام مشخصات فنی و ظاهری تقدیم مخاطبان کنیم. اما قبل از آن که این موارد به دست ما برسند، بیایید با اتکا به تصاویر در دسترسی که امروز منتشر شده اند، در مورد ظاهر این خودرو صحبت کنیم.

نمای ظاهری هوندا CR-V هیبرید و CR-V

نسل جدید هوندا CR-V هیبرید در جلو و عقب، نمای شارپ تری دارد و همچنین نقش کروم در تزئینات آن کم رنگ شده و جای خود را به تزئینات تیره رنگ داده است. چراغ های جلو نسبت به نسخۀ فعلی درون بازار باریک ترند و شبیه به کراس اوور الکتریکی هوندا پرولوگ هستند. جلوپنجرۀ مشبک با شبکه های بزرگ به همراه زیر سپر مشکی و دریچه های هوا، ظاهری نو به این ژاپنی پرفروش بخشیده اند.

کاربر گرامی، اگر قصد خرید خودروی شاهین را دارید یا مشتاق به آشنایی بیشتر با آن هستید ، پیشنهاد می کنم حتما ویدیوی مربوط به تست و بررسی آن را که توسط تیم رینگ اسپرت تهیه و تولید شده، نگاه کنید تا به وضوح نقاط قوت و ضعف آن را بشناسید.

همچنین هوندا این بار آینه های جانبی را روی پوستۀ درب های جلو نصب کرده و با آزاد کردن فضای کوچک لچکی جلو، دید خوبی به راننده می دهند.همۀ این تغییرات که در هوندا CR-V هیبرید و CR-V ایجاد شده، پیش تر توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منشتر شده بود؛ به جز تزئینات کروم زیر سپر جلو که مختص بازار آمریکای شمالی است.

در نمای خلفی، هوندا به طراحی چراغ های کشیده در ارتفاع پشت خودرو، وفادار مانده است؛ اگرچه کاسه چراغ L مانند هوندا CR-V هیبرید نسبت به نسل قبل، گرافیک متفاوتی دارند. تزئینات نقره ای شبیه به سراگزوز زیر سپر عقب نیز شاید شما را فریب دهند که این ها واقعا سراگزوز هستند اما به هیچ وجه این چنین نیست.

هوندا قرار است تابستان امسال، از جدیدترین نسل کراس اوور پرفروش خود، یعنی CR-V 2023 رونمایی کند که نویدبخش سیستم هیبرد پیشرفته تر برای تجربۀ رانندگی اسپرت تر و امکانات بیشتر است. این شرکت همچنین امسال، سالی که آن را سال SUV نامیده است، یک مدل جدید تحت عنوان هوندا پایلوت را نیز معرفی خواهد کرد که یک شاسی بلند است.

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)
منبع
موتوروان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

محمد جواد حسنی

Master's student at Iran University of Science and Technology - Applied Mechanics | Interested in Acoustics, FSI, Machinery Vibrations and CLASSIC CARZZZ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo