اخبار خودروپیشنهاد سردبیر اخبار

بی ام و M240i سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود

خبری از دنده دستی در بی ام و M240i نیست

سری اولیه تحویل سری ۲ جدید کوپه شامل مدل های دیفرانسیل عقب ۲۲۰i و ۲۲۰d و به دنبال آن مدل ۴ چرخ محرک M240i xDrive عرضه می شود. همچنین ۲۳۰i تابستان سال میلادی آینده عرضه خواهد شد ولی هر سه مورد یک چیز مشترک دارند – کمبود جعبه دنده دستی. دوستان ما در BMWBLOG فهمیده اند که باواریایی ها قصد دارند با معرفی یک نسخه دیفرانسیل عقب از M240i ، محصولات را متنوع تر کنند ، اما حتی این یکی هم، دسته دنده ایی برای انتقال قدرت موتور به گیربکس ندارد. با رینگ اسپورت همراه باشید.

بی ام و M240i قرار است در اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۲ به طور اختصاصی با گیربکس هشت سرعته استپترونیک وارد بازار شود. همانند نسخه xDrive ، نسخه RWD نیز به احتمال زیاد گیربکس Steptronic Sport را با کلید هایی روی فرمان و لانچ کنترل دریافت می کند.

به نظر میرسد BMW از مردمی که دنبال دنده دستی هستند می خواهد برای مدل قوی تر M2 صبر کنند، زیرا شایعات زیادی حاکی از آن است که عدم عرضه مدل دنده دستی سری ۲ ، ناشی از وجود این گیربکس روی M2 است. علاوه بر این ، اعتقاد بر این است که پرچمدار سری ۲ برخلاف برادر بزرگ M4 ،که اکنون برای اولین بار با xDrive در دسترس است ، به طور انحصاری به صورت RWD در می آید.

در همین حال ، ما باید اشاره کنیم که مدل M Performance برای ایالات متحده از مدل اروپایی آن قدرتمندتر است ، این کار احتمالاً به این دلیل که نسخه قاره کهن باید از مقررات سختگیرانه آلایندگی پیروی کند انجام شده است. بی ام و M240i xDrive مخصوص ایالات متحده ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می دهد در حالی که برادر اروپایی آن باید با ۳۶۹ اسب بخار و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور سازگار باشد.

جالب اینجاست که انتقال نیرو نیز بین این دو متفاوت است. نمونه آمریکایی بی ام و M240i ، تمام قدرت را از ۵۸۰۰ دور در دقیقه ارائه می دهد در حالی که مدل اروپایی اسب ها را کمی زودتر و در دور ۵۵۰۰ آزاد می کند. این دقیقا برعکس وقتی است که صحبت از گشتاور می شود. مدل آمریکایی کل گشتاور را از ۱۸۰۰ دور در دقیقه و در کوپه مخصوص اروپا از ۱۹۰۰ دور در دقیقه ارائه می دهد.

اعتقاد بر این است که M2 تا ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور دارد و در سال ۲۰۲۳ به بالاترین نقطه خود می رسد.

۳.۲/۵ - (۸ امتیاز)
منبع
موتور وان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

علی سال مه

Bachelor student of Mechanical Engineering at IUST

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo