اخبار خودرو

فولکس واگن ID.4 جدید با قیمت ۳۸،۷۹۰ دلاری معرفی شد

فولکس واگن ID.4 جدید با بروزرسانی های مختلف و در تریم های مختلف از راه رسید. مدل های الکتریکی فولکس واگن در چاتانوگا در ایالت تنسی ساخته خواهند شد که در پاییز امسال به فروش خواهد رسید. با رینگ اسپورت همراه باشید…

همه نسخه های فولکس واگن ID.4 جدید با نسخه های سابق مقداری تفاوت دارند. برای قسمت خارجی خودرو، سپرهای جلو با تریم مشکی پیانویی عرضه می شوند و برای قسمت داخلی نیز، بجای نمایشگر ۱۰ اینچی سابق، با مانیتورهای ۱۲ اینچی روبرو هستیم. همچنین برای سیستم تصادف جلو، امکان تشخیص دوچرخه سوار نیز فراهم شده و سیستم Park Assist Plus (دستیار پارک ویژه) نیز به این خودرو از فولکس واگن اضافه شده است.

فولکس واگن ID.4 جدید در تریم استاندارد، با احتساب عوارض مقصد (۱،۲۹۵ دلار) قیمتی معادل ۳۸،۷۹۰ دلار دارد که از تریم پایه مدل ۲۰۲۲، حدودا ۳،۷۳۵ دلار ارزان تر است. این تریم با باتری ۶۲ کیلووات-ساعتی عرضه می شود که در مقایسه با باطری ۸۲ کیلووات-ساعتی در بقیه تریم ها، کوچک تر است. این مدل با یک بار شارژ، توانایی طی کردن ۳۳۵ کیلومتر را دارد. نسخه Pro با باتری بزرگ تر، برد ۴۴۳ کیلومتری را ارائه می دهد. تریم استاندارد با یک موتور الکتریکی می تواند تا ۲۰۱ اسب بخار قدرت ایجاد کند.

چراغ های LED و چرخ های ۱۹ اینچی در نمای بیرونی و نیز ترکیب پارچه و چرم  مصنوعی برای صندلی ها در فضای داخل کابین تریم استاندارد فولکس واگن ID.4 جدید، چشم نوازی می کنند. خریداران می توانند بین دو رنگ Stone با تریم سیاه و خاکستری یا رنگ Nutmeg با تریم قهوه ای انتخاب کنند. همچنین کولر دو کاناله و شش اسپیکر استریو و گرمکن صندلی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

مدل ID.4.S نیز با چراغ های ال ای دی تطبیقی، لوگو درخشان فولکس واگن و چرخ های ۲۰  اینچی ارائه می شود. از ویژگی های فضای داخلی آن نیز می توان به چرم مصنوعی متخلخل، تنظیم صندلی هشت جهته و ماساژ گودی کمر چهارطرفه اشاره کرد. همچنین وجود گرمکن فرمان، سقف پانوراما، سایبان و درب عقب برقی به بروز بودن این خودرو کمک خواهند کرد.

تریم Pro S Plus نیز از سقف مشکی با ریل سقف نقره ای، تریم نقره ای برای سپرها و طرح اختصاصی رینگ های ۲۰ اینچی و آینه بغل های برقی بهره می گیرد. دوربین ۳۶۰ درجه، کولر سه منطقه ای و گرمکن صندلی های عقب نیز از بقیه خصوصیات این مدل می باشند.

جدول مقایسه قیمت تریم های مختلف فولکس واگن ID.4 جدید با نسخه های ۲۰۲۲

تغییرات قیمت قیمت مدل ۲۰۲۳ (با احتساب هزینه حمل و نقل) قیمت مدل ۲۰۲۳ (با احتساب هزینه حمل و نقل)مدل
۳۸،۷۹۰ دلارID.4 Standard
۱،۲۶۵ دلار۴۲،۵۲۵ دلار۴۳،۷۹۰ دلارID.4 Pro
۱،۳۸۵ دلار۴۶،۲۰۵ دلار۴۷،۵۹۰ دلارID.4 AWD Pro
۴۳،۷۹۰ دلارID.4 S
۴۷۰ دلار۴۷،۰۲۵ دلار۴۷،۴۹۵ دلارID.4 Pro S
۵۹۰ دلار۵۰،۷۰۵ دلار۵۱،۲۹۵ دلارID.4 Pro s AWD
۵۱،۴۹۰ دلارID.4 Pro S Plus
۵۵،۲۹۰ دلارID.4 Pro S Plus AWD

نویسنده مدعو: ارشیا زندیان

۵/۵ - (۱ امتیاز)
منبع
موتور وان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

کیمیا کاشی

کارشناس مهندسی شیمی، سردبیر بخش اخبار خارجی، علاقه‌مند به حوزه خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo