اخبار رندرینگ خودرو

Ioniq 6 سلام هیوندای به بازار سدان های الکتریکی

و اما بالاخره Ioniq 6 که قرار نبود ادامه دهنده ی کانسپت Prophecy باشد، رخ نمایی کرد. این کانسپت که بر روی یک پورشه ی ۹۱۱ الکتریکی پیاده شده بود، واقعا رویایی بود. Ioniq 5، هاچ بکی با کانسپت ۴۵ بود، اما حالا Ioniq 6، سدانی نه چندان شیک خواهد بود. با این وجود برای دیدن آن هیجان‌زده هستیم. با رینگ اسپورت همراه باشید…

Ioniq 6 که برای طراحی مجدد اضطراری، انتشار آن به تعویق افتاد، سرانجام در ماه های آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد. در همین حال، تعدادی از رندرهای احتمالی، این سدان الکتریکی را در رنگ های مختلف و با چندین طرح از رینگ های آلیاژی نشان می دهد.

اخبار در دنیای امروز نقش کلیدی دارد، اگر مایل به مطلع شدن از آخرین و مهمترین خبر ها هستید، صفحه اخبار خودرو را دنبال کنید.

جدای از طراحی، دیدن یک سدان اصلی جدید در دنیای خودروهای برقی که تحت تسلط کراس اوورها است، بسیار خوب است. Ioniq 6 برای رقابت با تسلا مدل ۳ و بی‌ام‌و i4، کار بسیار سختی در پیش دارد، اما پلتفرم E-GMP آن ثابت کرده است که بسیار امیدوارکننده است. Ioniq 5 از همان کانسپتی استفاده می کند که اخیراً در اروپا به روز شده است. ازجمله دریافت باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعتی و دوربین های جایگزین آینه.

مشخصات فنی Ioniq 6

فقط می توان امیدوار بود که Ioniq 6 N، Ioniq 5 N را دنبال کند تا در مقابل مدل هایی مثل ۳ Performance و i4 M50 قرار گیرد. همانطور که در کیا EV6 GT دیده می شود، این پلت فرم می تواند تا ۵۷۶ اسب بخار قدرت و۷۴۰ نیوتن متر گشتاور را به راحتی تامین کند. اینها اعداد معقولی هستند که مدل های الکتریکی سری N می توانند در آینده ای نه چندان دور به آنها دست یابند.

هیوندای از قبل کار بر روی یک SUV فول سایز که در سال ۲۰۲۴ با نام Ioniq 7 عرضه می شود را برنامه ریزی کرده است. این پیش‌نمایش در نوامبر گذشته توسط Seven Concept ارائه شد و انتظار می رود بزرگ‌ترین وسیله نقلیه‌ای باشد که از پلتفرم الکتریکی اختصاصی مشترک با کیا EV9 و جنسیس GV90 استفاده می‌کند.

۴/۵ - (۴ امتیاز)
منبع
موتوروان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo