اخبار خودرو

فورد ماوریک ترمور ۲۰۲۳ رونمایی شد

وانت جدید فورد با عملکرد بهتر در آفرود

پس از رنجر، F-150 و سوپر دیوتی، فورد دوباره تصمیم گرفته است تا طرحی از Tremor را به همراه چند بروزرسانی، روی فورد ماوریک جدید پیاده کند. موارد ارتقایافته در این وانت جمع و جور، صرفاً به تغییرات ظاهری محدود نمی‌شود. سیستم تعلیق برای هماهنگی با فنرهای مختلف و ضربه ها در هر دو محور عقب و جلو توسط Blue Ovel بازنگری شده است. این بار، محورها یک اینچ (معادل ۲.۵ سانتی متر) بالاتر رفته اند و همچنین نیم شفت هایی قوی تر همچون سیستم خنک کننده خودرو Heavy-duty دریافت کرده اند. با رینگ اسپورت همراه باشید…

فورد ماوریک ترمور ۲۰۲۳ سیستمی معادل سیستم کروز کنترل فورد را داراست که برای رانندگی آفرود است. این سیستم، Trail Control نامیده می شود و مخصوص این نسخه است. تریل کنترل با کنترل اتوماتیک دریچه گاز و ترمز به رانندگان اجازه می دهد سرعت خاصی را انتخاب کنند تا این خودروی جمع و جور روی جاده خاکی یا گلی حرکت کند. مدل های فورد ماوریک ترمور ۲۰۲۳ از رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی منحصر به فرد بهره می برند که با آنودایز تیره پرداخت شده اند.

تغییرات ظاهری فورد ماوریک ترمور ۲۰۲۳

ماوریک جدید به یک جلوپنجره جدید و آرم های فوردِ سیاه رنگ مزین شده است. در همین حال، چراغ های عقب و جلو نیز رنگی شده اند. در صورتی که مشتری هزینه بیشتری پرداخت کند، می تواند این خودرو را با پکیج ترمور نیز سفارش دهد. در این پکیج بر روی قسمت پایینی بدنه و کاپوت، طرح های گرافیکی مشکی اضافه می شود. همچنین سقف و پوشش آینه بغل ها به رنگ خاکستری Carbonized است.

در  فضاي داخلي فورد ماوریک ترمور ۲۰۲۳، بر روی صندلی های بلک انیکس (Black Onyx)، لوگوی Tremor دیده می شود. همچنین رنگ نارنجی بر روی برخی قسمت‌ ها نظیر کنسول مرکزی، دریچه های هوا و دوخت صندلی ها خودنمایی می کند.

پکیج آفرودی ترمور در مدل های  XLT و Lariat با پرداخت ۲،۹۹۵ دلار بیشتر، قابل سفارش است. این مدل ها فقط با موتور  ۲ لیتری اکو بوست (Eco Boost) چهار چرخ متحرک ارائه می شوند. به علاوه پکیج تزئینی ترمور نیز ۱،۴۹۵ دلار هزینه بیشتر برای شما در بر دارد.

فورد تولید ماوریک ۲۰۲۳ را پاییز امسال در مکزیک آغاز می کند و هر دو پکیج، از ماه آینده قابل سفارش هستد. 

نویسنده مدعو: پوریا تقی پور

۴.۲/۵ - (۴ امتیاز)
منبع
موتور وان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

کیمیا کاشی

کارشناس مهندسی شیمی، سردبیر بخش اخبار خارجی، علاقه‌مند به حوزه خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo