اخبار خودرو

دوج دورانگو SRT هلکت مدل ۲۰۲۳ به خط تولید باز خواهد گشت

دوج حریف طرفداران V8 نشد!

آینده دوج به طور قطع الکتریکی خواهد بود اما هلکت V8 سرکش، قرار نیست که به همین راحتی با زبان خوش به خواب ابدی برود. دورانگو SRT هلکت برای آخرین بار در سال ۲۰۲۳ با همان موتور سوپرشارژ ۶.۲ لیتری همی با ۷۱۰ اسب بخار باز خواهد گشت. با رینگ اسپورت همراه باشید…

دورانگو SRT هلکت برای فروش یک ساله در سال ۲۰۲۱ ارائه شده بود اما به خاطر تقاضای زیاد بازار، تولید آن افزایش یافت و دوج معتقد است هنوز هم تقاضای زیادی برای دورانگو SRT هلکت وجود دارد که فروش و تولید آن را برای ۲۰۲۳ تمدید کرد.

قوای محرکه دوج دورانگو SRT هلکت جدید

این ماسل کار SUV سه ردیفه به همان انداره قبل سریع خواهد بود. صفر تا صد را در ۳.۵ ثانیه طی خواهد کرد که این تایم با چارجر و چلنجری که همان ورژن استاندارد موتور هلکت زیر کاپوتشان می غرد، تفاوت آنچنانی ندارد. حداکثر سرعت این هیولا هنوز ۲۹۰ کیلومتر بدون تغییر باقی مانده است که در قلمرو SUV ها بالاترین سرعت نیست ولی موتور ۷۱۰  اسب بخاری، این خودرو را قوی ترینSUV احتراق داخلی تولید عمده دنیا تبدیل خواهد کرد.

مدیرعامل دوج، تیم کانیسکیس،گفت: “دورانگو SRT هلکت، بعد از معرفی، در سال ۲۰۲۰،همراه خود مقدار زیادی هیجان و تقاضا برای دوست داران خودرو و خریداران به همراه داشت از این رو ما حتی تولید اولیه آن را افزایش دادیم و به نظر عقلانی می آید که قوی ترین SUV دنیا را همراه با سری دوج های ۲۰۲۳ عرضه کنیم.” همچنین اضافه کرد: ” عاشقان ماسل کار هم خانواده ای دارند که دوستش دارند، و این خودرو  می تواند آن ها را هر جایی که می خواهند، ببرد و توانایی کشیدن بیشتر از ۳.۹ تن را دارد.”

نکاتی از ریمپ که هیچ تعمیرکاری نمیخواهد بدانید!

آیا نکته متفاوتی در این خودرو نسبت به مدل ۲۰۲۱ وجود دارد؟ تا آنجا که ما می دانیم، خیر. حتی به نظر می رسد بعضی از عکس های منتشر شده آن متعلق به مدل قبلی اش باشند. به نظر می رسد دوج شعار ” اگر خراب نشده تعمیرش نکن” را سر لوحه کار خودش برای این مدل قرار داده است.

 همچنین احتمالا قیمت آن کمی متفاوت خواهد بود. دوج هنوز خبری در این مورد منتشر نکرده است اما در سال ۲۰۲۱ نسخه بدون آپشن آن ۸۲،۰۰۰ دلار قیمت داشت. قیمت مدل ۲۰۲۳، همزمان با ثبت سفارش در سپتامبر مشخص می شود و در ابتدای ۲۰۲۳ به بازارها عرضه خواهد شد.

۴/۵ - (۱ امتیاز)
منبع
موتور وان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

امیرعرشیا زندیان

امیرعرشیا زندیان هستم، حدود 5 ساله که تو حوزه کریپتو و تریدینگ و 2 ساله که تو حوزه معامله خودرو هم فعالم، به تازگی تو رینگ اسپورت نویسندگی اخبار خارجی روهم انجام میدم :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo