اخبار خودرو

رونمایی از کادیلاک Escalade-V 2023، به زودی

کادیلاک Escalade-V 2023 دیگر یک راز نیست. این خودروساز در اوایل سال جاری از این خودرو پرده برداشت، اگرچه هنوز بسیاری از ویژگی های مهم این خودرو را مخفی نگه داشته است. استایلی که کادیلاک برای این SUV نشان داد آن چنان غافلگیرکننده نبود. SUV بطور ساده کوتاه شده عبارت Sports Utility Vehicle است. SUV ها با قابلیت های خارج جاده ای (off-road)، تحمل استقامت در شرایط و زمین های سخت تر را دارا هستند. بیان نشدن جزئیات عملکردی این خودرو جالب نبود، منتهی این شرکت اعلام کرد، جزئیات بیشتری را درباره ی کادیلاک Escalade-V 2023 در یازدهم ماه می افشا خواهد کرد. با رینگ اسپورت همراه باشید…

هیچ گمانه زنی خاصی راجع به پیشرانه ی آن موجود نیست. بنابراین انتظار می رود کادیلاک Escalade-V 2023 از موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژر استفاده کند، دقیقا همان موتوری که در قلب خودرو هایی مثل کادیلاک CT5-V بلک وینگ و شورولت کامارو ZL1 می تپد. اما برای دانستن مقدار دقیق خروجی موتور باید تا یازدهم می صبر کنیم. این موتور ۶۵۰ اسب بخار در شورولت و ۶۶۸ اسب بخار در سدان کادیلاک تولید می کند. سدان به خودروهای سواری معمولی یا اصطلاحاً صندوقدار می‌گویند که دارای سقف ثابت، صندوق عقب مجزا و دو ردیف صندلی بوده و می‌تواند دو یا چهار در داشته باشد. سدان متداول‌ترین شکل طراحی بدنه خودرو است.

در حالی که کادیلاک جزئیاتی از سیستم انتقال قدرت کادیلاک Escalade-V 2023 ارائه نکرده است، ولی اطلاعاتی از آن در دسترس ما قرار دارد. یک ویدیوی جاسوسی قبل از افشای آن، نعره های موتور V8 این خودرو را به رخ کشید. کادیلاک همچنین ویدیویی را منتشر کرده بود که ضمن اعلام تاریخ رونمایی کامل کادیلاک Escalade-V 2023 قدرت نمایی موتور Escalade-V را در معرض دید همگان گذاشت.

قطعا اطلاع از قیمت خودرو در تصمیم شما برای خرید و فروش خودرو موثر است. جهت مشاهده بیشتر، به صفحه قیمت آنلاین خودرو مراجعه نمایید.

رونمایی انجام شده در اوایل سال، یک Escalade را با ظاهری آشنا به همراه تغییراتی انگشت شمار در ظاهر، نمایش داد. کادیلاک Escalade-V 2023 از طراحی جدیدی در نمای جلو برخوردار است. این اتفاق شامل جلوپنجره جدید و سپر مجدد طراحی شده به همراه دی لایت است. این درحالی است که قسمت عقب خیلی متفاوت به نظر نمی رسد. تفاوت خاصی که در این زمینه موجود است، سپر عقب این شاسی بلند است که شامل چهار سر اگزوز بزرگ است. کادیلاک همچنین تریم کرومی را با رنگ مشکی عوض کرده است.

طراحی داخلی کادیلاک Escalade-V 2023

باید گفت که طراحی داخلی این Escalade از آن مدل بی نظیر معرفی شده، فاصله نخواهد گرفت. با این حال، کادیلاک برخی از ویژگی های مختص مدل V را به این خودرو اضافه می کند، مانند نشانی که روی فرمان قرار گرفته است. ما هنوز فضای داخلی کادیلاک Escalade-V 2023 را ندیده‌ایم، اما انتظار داریم این خودروساز تغییرات ریز دیگری که مخصوص سری V است را نیز در نظر بگیرد.

کادیلاک درباره ی عرضه ی این SUV مطالبی ارائه کرده است، از جمله زمان ورود این خودرو به بازار که سال ۲۰۲۳ خواهد بود. خوشبختانه زمان در دسترس قرار گرفتن دفترچه های سفارش کادیلاک Escalade-V 2023، این اطلاعات تکمیل خواهد شد. هنوز قیمت شفاف و قطعی برای این خودرو موجود نیست؛ اما واضح است که ارزان نخواهد بود. قیمت این خودرو از ۷۷۰۰۰ دلار به بالا خواهد بود و البته تریم پلاتینیوم آن قیمتی شش رقمی خواهد داشت. (بالای ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود)

۵/۵ - (۲ امتیاز)
منبع
موتوروان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo