اخبار خودرو

رونمایی از نیسان لیف ۲۰۲۲ با ظاهری جدید در بازار اروپا

از آوریل سال جاری بود که آغاز پذیرش سفارش نیسان لیف ۲۰۲۲ در بازار اروپا کلید خورد. گرچه این مدل شامل ارتقاءهای خاصی نیست اما ظاهر خارجی دستخوش تغییراتی شده است که این خودرو را تا رسیدن نسل های بعدی همچنان جذاب نگاه می دارد. با رینگ اسپورت همراه باشید…

اساساً با همان نیسان لیف ۲۰۱۷ طرف هستیم که با رینگ های جدید ۱۶ یا ۱۷ اینچی ظاهری نو به خود گرفته است. لوگوی جدید نیسان نیز در قسمت جلویی، روی رینگ ها و در قسمت پشتی به چشم می خورد و رنگ های بدنۀ جدید نیز اضافه شده است که شامل شش رنگ بدنۀ تک- رگه و پنج رنگ دو- رگه شامل آبی Universal، آبی Magnetic است که در مدل های قشقایی و آریا نیز شاهد آن بودیم.

اگر شما هم یکی از طرفداران اسپورت کردن خودرو و ارتقای آن از جهت ظاهری و فنی هستید، پیشنهاد می کنم مقاله تیونینگ خودرو را مطالعه فرمایید.

گزینه های مختلف برای نیسان لیف

به گفتۀ نیسان این مدل در دو گزینۀ مربوط به باتری در دسترس خواهد بود و جزئیاتی از ظرفیت آن ها در دسترس نیست و توقع می رود که با همان باتری های ۴۰ و ۶۲ کیلووات ساعتی نیسان لیف ۲۰۲۱ روبرو باشیم. نسخۀ لیف e+ (که در بازار آمریکا با نام لیف پلاس شناخته می شود) بدنه ای بزرگ تر و در عین حال با ۳۸۵ کیلومتر در سیکل رانندگی WLTP، برد بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد.

همچنین این خودرو شامل دو تا از پیشرفته ترین ویژگی های این شرکت است. فناوری ProPilot امکان توقف، حرکت و حفظ فاصلۀ ایمن با خودروی جلویی به صورت خودکار را فراهم می آورد. عملگر e-Pedal نیز اجازۀ شتابگیری، ترمزگیری و توقف کامل تنها با یک پدال را به راننده می دهد. آخرین نسخۀ سامانۀ اطلاع رسانی NissanConnect نیز با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کار در این خودرو گنجانده شده است.

با افزایش محبوبیت خودروهای الکتریکی، نیسان نیز به دنبال ورق زدن فصلی جدید در کتاب خودروهای الکتریکی خود خواهد بود. لیف نقشی اساسی در نگرش نیسان در زمینۀ قوت بخشی و فراتر از آن در این زمینه را دارد و بنا داریم ۲۳ مدل الکتریکی که ۱۵ مدل آن ها تماماً الکتریکی هستند را تا سال ۲۰۲۳ رونمایی کنیم.

آرنو شارپنتر، معاون بخش منطقۀ AMIEO نیسان
۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo