اخبار خودرو

میتسوبیشی اوتلندر بلک ادیشن ۲۰۲۲ معرفی شد

مدل های قدیمی میتسوبیشی که سوژه ی بحث و مناقشه فروشندگان شده بود، این بار دستخوش تغییراتی شده است و با ارائه مدل جدید خود یعنی میتسوبیشی اوتلندر بلک ادیشن در سال ۲۰۲۲، اشکالات مدل های قبلی را برطرف کرده است، همچنین دست از تکرار روش تولید قدیمی برداشته است. این کراس اوور با سه ردیف صندلی، از ویژگی های کاملاً جدیدی هم در داخل و هم در خارج برخوردار است و اکنون این خودروساز با معرفی Outlander Black Edition در تلاش است تا جذابیت طراحی خود را بیشتر کند. با رینگ اسپرت همراه باشید…

نسخه ی جدیدی که هم اکنون در دسترس است، به میتسوبیشی اوتلندر بلک ادیشن تعداد انگشت شماری ارتقاء بصری و ترکیبی منحصر به فرد از تجهیزات استاندارد می دهد. این کراس اوور دارای تزئینات مشکی رنگ سپر جلو و عقب، دستگیره در مشکی و آینه بغل های مشکی است. علاوه بر آن میتسوبیشی رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی مشکی را برای این مدل طراحی کرده است. همچنین برای زیبایی بیشتر، فضای داخلی را با سقف مشکی و ستون‌های مشکی آرایش می‌کند.

اخبار در دنیای امروز نقش کلیدی دارد، اگر مایل به مطلع شدن ازآخرین و مهمترین خبر ها هستید، صفحه اخبار خودرو را دنبال کنید.

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر بلک ادیشن

در تیپ SE از میتسوبیشی اوتلندر بلک ادیشن، شاهد قابلیت هایی مثل سیستم تهویه مطبوع دوگانه (dual-zone climate control) و سقف پانوراما برقی هستیم. همچنین میتسوبیشی این نسخه جدید را در ازای قیمت بالاتر با سیستم چهارچرخ متحرک ارائه می کند. در این خودرو ما با موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری سر و کار داریم که ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. و همچنین این خودرو با یک گریبکس CVT (سیستم انتقال قدرت پیوسته) عرضه می شود.

 شایان ذکر است که میتسوبیشی اوتلندر بلک ادیشن جدید از برخی از تجهیزات نیسان Rogue مدل ۲۰۲۱ استفاده کرده است، از جمله سیستم پیشرانه و چندین قطعه داخلی. البته قابل توجه است که طراحی این خودرو منحصر به فرد است. میتسوبیشی، Outlander 2022 را بر اساس مدل مفهومی Engelberg Tourer خود ساخته است، اگرچه اخیرا این شرکت سبک مفهومی را برای نسخه تولیدی کاهش داده است.

این مدل بازطراحی‌شده میتسوبیشی، همچنین از فناوری‌هایی مثل صفحه نمایش ۱۲.۳۰ اینچی دیجیتال که در کنار یک صفحه نمایش بزرگ اطلاعات و سرگرمی قرار دارد بهره می‌برد. قابل توجه است که تناسب و دقیق بودن طراحی داخلی باعث تجربه رانندگی راحت و ایمن می شود. میتسوبیشی اواخر سال گذشته Outlander PHEV را با قابلیت طی حداکثر مسافت ۸۶ کیلومتر فقط با انرژی الکتریکی را ارائه کرد، ولی اکنون نسخه جدید Black Edition با این پیشرانه در دسترس نیست.

علاوه بر آن، Outlander PHEV برای مدل سال ۲۰۲۳ وارد بازار خواهد شد. میتسوبیشی همه جزئیات را در مورد این خودروی هیبریدی ارائه نکرده است، ولی می دانیم که پیشرانه الکتریکی ترکیبی، ۲۲۱ اسب بخار قدرت را تولید می کند.میتسوبیشی می‌گوید اکنون Outlander Black Edition در دسترس است و اکنون شما می‌توانید نسخه سفارشی خود را بر اساس پیکربندی فابریک این خودرو با تغییرات دلخواه سفارش دهید. همچنین مدل پایه میتسوبیشی اوتلندر بلک ادیشن با قیمت ۳۱۲۴۰ دلار به بازار عرضه میشود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
منبع
موتوروان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo