اخبار خودرو

مرسدس بنز EQB با ۲۸۸ اسب‌بخار قدرت، در چین رونمایی می‌شود

مرسدس با رونمایی از کراس اوور جدید خود یعنی مرسدس بنز EQB، به عرضه EVهای خود ادامه می‌دهد. این پروژه بعد از EQS و EQA که اخیراً رونمایی شده است به کراس اوورهای مرسدس می‌پیوندد و در مجموع، آنها خودروهای برقی این شرکت را تشکیل می‌دهند. مرسدس بنز EQB در سال ۲۰۲۱ در Auto Shanghai، رونمایی می‌شود. این مدل، ابتدا امسال در چین و سپس در اروپا ارائه می‌شود و در سال ۲۰۲۲ وارد ایالات متحده می‌شود. رینگ اسپورت را دنبال کنید…

یکی از ویژگی‌های برجسته مدل جدید، اندازه آن است. مرسدس بنز EQB، حدودا ۴۶۶۸ میلی متر طول دارد که کمی کوتاه‌تر از فورد موستانگ بنظر می‌رسد، درحالیکه سه ردیف صندلی را در خود جای داده است. البته ردیف سوم به صورت اختیاری طراحی شده است که دو صندلی کودک یا بزرگسالانی با قد ۱.۶۵ متر در آن جای می‌گیرند.

وجود مدلی دارای پنج صندلی، بین ۴۹۵ تا ۱۷۱۰ لیتر فضای بار را ارائه کرده است. مدل هفت صندلی این مرسدس نیز دارای ۴۶۵ تا ۱،۶۲۹ لیتر فضا می‌باشد. صندلی‌های ردیف دوم دارای ویژگی تنظیم طولی اختیاری صندلی می‌باشند که می‌تواند تا ۱۹۰ لیتر فضا به خودرو اضافه کند.

این شرکت بسیاری از جزئیات پیشرانه مرسدس بنز EQB را تغییر داده است. از جمله آنها سیستم مربوط به پارک خودرو است. این مدل با تنظیمات پارک جلو و چهار چرخ متحرک، با ظرفیت قابل استفاده از باتری ۶۶.۵ کیلووات بر ساعت برای مدلی که در اروپا ارائه می‌شود، موجود خواهد شد. مرسدس می‌گوید که یک نسخه دوربرد را نیز طرح ریزی کرده اما مشخصات خاصی از آن را ارائه نکرده است. این مدل، بیشتر برای AMG Line عرضه خواهد شد که با ۲۸۸ اسب بخار قدرت در چین ارائه می‌شود.

مرسدس بنز EQB در آزمایشات

مرسدس تمام جزییات آزمایش این خودرو را فاش نکرده است. اما این شرکت یادآور شد که مرسدس بنز EQB، نزدیک ۴۷۸ کیلومتر برد را در چرخه آزمایشی NEDC و ۴۱۹ کیلومتر برد را در آزمایش WLTP، ارائه کرد. انتظار می‌رود که این خودرو دارای برد کمتری در EPA ایالات متحده باشد که البته هنوز جزئیات عملکرد مرسدس بنز EQB در ایالات متحده، منتشر نشده است.

شرکت سازنده به مرسدس بنز EQB، یک سری ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله جلو پنجره مشبک مشکی و چراغ نواری تمام عرض در جلو و عقب ارائه کرده است. این مدل همچنین دارای چرخ‌های ویژه دو و سه رنگ است که اندازه آنها تا ۲۰ اینچ نیز، طراحی شده است. ما همچنان منتظر هستیم که مرسدس اطلاعات بیشتری از جمله قیمت و مشخصات جزئی از خودرو جدیدش را ارائه دهد.

منبع: موتور وان

۳.۵/۵ - (۶ امتیاز)
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo