اخبار خودرو

رونمایی از فیات ۵۰۰X مدل ۲۰۲۲ به همراه Soft-Top

خط تولید فیات در ایالات متحده تنها به عرضه یک مدل محدود شده است و آن، ۵۰۰X است. کل خط تولید، نسخه ای با سقف نرم (Soft-Top) را برای مدل سال جدید ارائه می کند که تجربه‌ای شبیه به موتور سواری در هوای آزاد برای خریداران این کراس اوور است. با رینگ اسپرت همراه باشید…

نسخه Soft-Top برای کل مجموعه فیات ۵۰۰X جدید در دسترس است. این مجموعه همچنان دارای چهار تریم می باشد: پاپ (محبوب)، اسپرت، ترکینگ و ترکینگ پلاس. همچنین یک نسخه جدید و ویژه باشگاه قایقرانی کاپری بر اساس ۵۰۰X اسپرت وجود دارد که امسال به صورت جهانی به عنوان نسخه کلکسیونرهای قایق سواری ۵۰۰X معرفی گردید.

نسخه ویژه باشگاه قایق سواری کاپری فیات ۵۰۰X فقط در رنگ آبی ونزیا (Venezia blue) موجود است. به علاوه تنها نسخه ۵۰۰X می باشد که صندلی چرمی با نوارهایی به رنگ آبی، چرخ های اسپرت ۱۸ اینچی و دسته دنده‌ای براق دارد. در عین حال مدل هایی با سایه های مشکی، قرمز و خاکستری نیز موجود است. داخل خودرو هم رنگ های مشکی و سفید را دارد که با چرم و یا پارچه می باشد.

مشخصات فنی و ویژگی‌ها ایمنی فیات ۵۰۰X

قدرت فیات ۵۰۰X از یک موتور توربو شارژ ۱.۳ لیتری تامین می شود. این موتور قادر به تولید ۱۷۷ اسب بخار و ۲۸۵ نیوتون متر گشتاور می باشد. مدل‌های ۵۰۰X به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شود.

فیات دارای ۷۵ ویژگی ایمنی و امنیتی برای ۵۰۰X می باشد که شامل سنسور راهنمای پارک در عقب و جلو، کروز کنترل تطبیق پذیر، هشدار دهنده برخورد از جلو، هشدار دهنده خروج از لاین حرکتی، برف پاک کن های حساس به باران، شناسایی نقاط کور و تشخیص مسیر متقاطع از عقب می باشد.     

هنوز قیمت مدل های ۲۰۲۲ توسط این شرکت اعلام نشده است؛ اما به عنوان مرجع، می‌توان قیمت ۵۰۰X مدل ۲۰۲۱ را مدنظر داشت که از ۲۵,۹۴۵ دلار برای نسخه پاپ شروع و تا ۳۱,۱۸۵ دلار برای نسخه ترکینگ پلاس می باشد. البته در قیمت‌هایی که ذکر شد، هزینه‌های حمل و نقل محاسبه نشده است.

۴.۸/۵ - (۹ امتیاز)
منبع
موتور وان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo