اخبار خودرو

BMW X5 Li مدل ۲۰۲۲ دارای فاصله بین دو محور ۱۳۰ میلیمتر طویل‌تر و فقط برای چین است

بی‌ام‌و در حال حاضر در حال کار بر روی نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده X5 برای بازارهای بین‌المللی است و احتمالاً در نیمه دوم سال وارد بازار خواهد شد. با این حال، برای چین یک X5 جدید وجود دارد و به شکل یک مدل شاسی بلند است که به طور انحصاری در جمهوری خلق چین ساخته و فروخته خواهد شد. با رینگ اسپرت همراه باشید….

از نظر بصری، تفاوت بین X5 Li و X5 استاندارد چندان زیاد نیست. این همان شاسی بلند لوکس BMW است که سال‌ها فروخته شده است، اما اکنون ۵.۱۱ اینچ (۱۳۰ میلی متر) بیشتر از مدلی است که در نمایندگی‌های این برند در ایالات متحده خواهید یافت. تمام طول اضافی برای افزایش فضای پای سرنشینان عقب و راحتی صندلی‌ها به کار می‌رود. این موضوع در درهای عقب بلندتر نیز منعکس شده است که اکنون دسترسی آسان تری به ردیف دوم صندلی‌ها را فراهم می‌کند.

کاربر گرامی، اگر مایل به مطلع شدن از قیمت خودرو هستید، به صفحه قیمت آنلاین خودرو مراجعه فرمایید.

BMW می‌گوید X5 Li جدید را با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان محلی طراحی کرده است. تجهیزات استاندارد شامل مواردی مانند صندلی‌های راحتی با طراحی خاص و چهار درجه شیب اضافی پشتی برای صندلی‌های عقب و سانروف شیشه‌ای پانوراما است. در خارج کابین، پکیج M Aerodynamics به صورت استاندارد است و انتخاب گسترده‌ای از طرح‌های مختلف چرخ موجود است.

حتی مهم‌تر از آن، بسته به مشخصات فنی، سیستم تعلیق بادی دو محوره به عنوان بخشی از تجهیزات استاندارد یا به عنوان یک آپشن اضافی ارائه می شود. این سازنده باواریایی قول داده است که سیستم تعلیق خودکار خود تراز “توازن کامل بین اسپرت و راحتی” را ارائه می‌دهد.

X5 Li در تریم‌های X5 xDrive30Li و X5 xDrive40Li ارائه می‌شود که به ترتیب از موتورهای گازسوز چهار سیلندر و شش سیلندر توئین توربو استفاده می‌کنند. یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و همینطور گیربکس چهار چرخ متحرک BMW xDrive به صورت استاندارد موجود هست.

شاسی بلند X5 در کارخانه BMW Brilliance Automotive Dadong در شن یانگ تولید می‌شود و به طور انحصاری در کشور چین به فروش می‌رسد. برای ایالات متحده و سایر نقاط جهان، SUV لوکس آلمانی همچنان در اسپارتانبورگ، کارولینای جنوبی مونتاژ خواهد شد.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)
منبع
موتوروان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo