پیشنهاد سردبیر اخبار

لکسوس ES 2022 با تکنولوژی فوق پیشرفته، مدل اسپورت ۳۰۰h F

تغییرات ظاهری لکسوس ES بسیار ناچیز است، اما باطن ماجرا…

اگر لکسوس ES( لکسوس ای اس) فیس لیفت شده را با مدل سال گذشته اشتباه کنید، شما مقصر نیستید! باید بسیار خبره باشید تا تفاوت ها را در داخل و خارج خودرو متوجه شوید. اخبار اصلی، راجع به کدهای کامپیوتری و سیم های لکسوس ES هستند؛ جایی که پیشرفت های مختلف فناوری در آن، باعث راحتی و ایمنی بیشتر خودرو شده است. با رینگ اسپورت همراه باشید…

از جلو آغاز می کنیم: یک پنجره مشبک جدید به سبک مش و متشکل از Lهای کوچک! جلوپنجره، چیز جدید و خاصی نیست به جز در مدل های اسپورت F که ویژگی های منحصر به فردی دارند. در جلو پنجره مشبک چراغ های جلوی bi-LED به روز شده که از ۱۲ آوریل در تیزر مشاهده کردیم، وجود دارند. مدل های استاندارد چرخ های ۱۷ اینچی جدیدی دارند و دو سایه جدید نقره ای و خاکستری به رنگ خارجی می پیوندند که جایگزین سه سایه نقره و خاکستری هستند. در داخل، پدال ترمز بزرگتر است و صفحه مولتی مدیا کمی جلوتر است. این همه ی تغییرات اعمال شده در ظاهر است.

با این وجود، اگر توجه خود را به صفحه مرکزی لکسوس ES جلب کنید، یک صفحه لمسی مناسب تر می بینید که امکان کنترل بصری بیشتر را فراهم می کند. لکسوس ۲۰۲۲ ES، به صورت استاندارد دارای سیستم ایمنی Lexus +2.5 است، که شامل پیشرفت هایی در لنز دوربین و رادار است که برای تشخیص جلو، هشدار برخورد و سیستم های ترمز خودکار استفاده می شود. سیستم Pre-Collision System (PCS) همچنین می تواند وسایل نقلیه یا عابران پیاده را که در هنگام چرخش هستند بهتر تشخیص دهد و عملکرد جدید کمک اضطراری فرمان PCS می تواند ثبات را در حین مانورهای فرار افزایش دهد.

سیستم کروز کنترل دینامیکی لکسوس ES می تواند به طور خودکار سرعت را افزایش دهد و هنگام تغییر لاین، سرعت را کم کند. همین ترتیب، این سیستم همچنین می تواند به طور خودکار سرعت را در انواع خاصی از گوشه ها هم کاهش دهد. همچنین لکسوس در سیستم خروج از لاین برای بهتر تشخیص داده شدن خط، اصلاحاتی ایجاد کرده است.

برای اولین بار، لکسوس با پیشنهاد F Sport هیبریدی برای لکسوس ES، جلب توجه می کند. به روزرسانی های انجام شده در طی این پیشنهاد، زیر پوستی و پنهان هستند؛ مثل جلوپنجره مشبک با محیط تاریک، اسپویلر decklid ، چرخ های ۱۹ اینچی مشکی منحصر به فرد و تزئینات مشکی بیشتر در داخل و خارج خودرو.

حال سراغ مدل کاملا احتراقی ES350 F Sport برویم؛ پک جدیدی برای هندلینگ دینامیکی (Dynamic Handling Package) پیدا خواهید کرد که شامل حالت های Sport + و Custom Drive است. لکسوس می گوید سیستم تعلیق متغیر تطبیقی، قادر به تنظیم ۶۵۰ سطح بر اساس موارد مختلف از بارهای G گرفته تا سرعت خودرو، زاویه فرمان، پارامترهای مختلف موتور و موارد دیگر است. تمام مدل های ۲۰۲۲ ES بدون استثنا برای استحکام، ثبات و راحتی بهتر از مهاربند تعلیق عقب جدید بهره مند می شوند. همه مدل ها نیز سیستم ترمز بهینه دارند.

منبع: موتوروان

۳.۲/۵ - (۴ امتیاز)
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo