اخبار خودروپیشنهاد سردبیر اخبار

کیا سر انجام از نسل پنجم طراحی خود برای کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ رونمایی کرد

هنوز مشخصات فنی کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ منتشر نشده است.

پس از تیزرها و مشاهده چندین نمونه اولیه ، کیا سرانجام اسپورتیج ۲۰۲۲ را رونمایی کرد . این مدل کاملاً بازطراحی شده اکنون وارد نسل پنجم خود شده است و با طرحی کاملاً جدید خود با استفاده از فلسفه طراحی جدید این خودروساز با نام “Opposites United” که در ابتدا با کیا EV6 شروع به کار کرد ، در سطح جهانی به نمایش در می آید . با رینگ اسپورت همراه باشید.

برخلاف کراس اوور EV ، کیا اسپورتیج از یک جذابیت بسیار بالا با عناصر نور و روشنایی متمایز که یادآور K5 است ، بهره می برد . اما مهمتر از همه ، مدل کاملا جدید اکنون نشان جدید کیا را یدک می کشد.

همچنین همراه کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ نسخه جدیدی از جلو پنجره Tiger Nose دیده می شود که اکنون Digital Tiger Face نامیده می شود . جلو پنجره مشبک مشکی کل سپر را پوشانده است (در آنجا جای تعجب نیست) ، در حالی که دی لایت های بومرنگ شکل آن از چراغ های جلوی جدا است.

در کناره ها ، نسل پنجم کیا اسپورتیج دارای خطوط صافی است که سطح بدنه را برجسته تر می کند. مدل اروپایی سقف مشکی را به عنوان یک گزینه در دسترس قرار می دهد. از طرف دیگر ، عقب از شانه های پهن و چراغ های عقب LED افقی سود می برد.

در داخل ، کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ یک طراحی مدرن کابین را به نمایش می گذارد ، که در آن نمایشگر خمیده و ترکیبی از ابزار و سرگرمی قرار دارد. حتی دریچه های هوا برای برجسته سازی داشبورد ، همراه با کابین دو رنگ طراحی شده اند.

کیا گفت که رنگهای دیگر برای مواد استفاده شده در کابین موجود است ، البته این به قابلیت اصلاح . شخصی سازی و در دسترس بودن قابلیت ها در کشور شما بستگی دارد. با این حال ، این خودروساز فاش کرده است که Sportage X-Line با سپر منحصر به فرد ، آستانه جانبی و پایه سقف منحنی کاملا جدید نیز در دسترس خواهد بود. در داخل ، X-Line را می توان با یک صندلی سبز یا سیاه و خطوط سفید تصور کرد.

کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ در اواخر سال جاری میلادی با عرضه اطلاعات بیشتر در مورد پیشرانه آن و سایر جزئیات مهم ، در اواخر سال جاری میلادی بازار جهانی خود را به طور کامل آغاز خواهد کرد.

منبع: موتوروان

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

علی سال مه

Bachelor student of Mechanical Engineering at IUST

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo