اخبار خودرو

قیمت کیا سورنتو ۲۰۲۲ اعلام شد

کیا قیمت سورنتو مدل ۲۰۲۲ را اعلام کرد. تغییرات کیا سورنتو ۲۰۲۲ شامل اندکی افزایش در قیمت اولیه و افزایش دامنه توزیع این مدل به دلیل تقاضای عمومی است. همچنین Sorento 2022 PHEV – که اوایل این ماه معرفی شده بود – نیز جزو بروزرسانی‌های مدل ۲۰۲۲ است. با رینگ اسپورت همراه باشید…

به نظر می‌رسد نمای بیرونی کیا سورنتو ۲۰۲۲ آنچنان تغییر نکرده است؛ به جز نشان جدید کیا که خودنمایی می‌کند. در حال حاضر در سراسر محدوده، این نشان جدید، جایگزین لوگوی بیضی‌شکل سابق شده است.

به علاوه، بسته X-Line به دلیل محبوبیت برای تریم‌های سورنتو EX و S قابل دسترسی است. همچنین، سورنتو هیبرید دارای سیستم چهار چرخ محرک (با چرخ‌های ۱۹ اینچی برای تریم EX) است. صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی جدید با مسیریاب و خدمات از راه دور، برای تریم S و بالاتر در تمامی مدل‌ها عرضه می‌شود.

از سوی دیگر، تریم SX Prestige با ویژگی‌های فوق‌العاده، با صندلی‌های قابل تنظیم ۱۴ جهته و بالشتک پا سازگار شده است. صندلی‌های مجزای عقب نیز مجهز به گرمکن هستند.

قیمت کیا سورنتو ۲۰۲۲ در تریم‌های مختلف

و اینک به مهم‌ترین قسمت، یعنی قیمت می‌‌رسیم. قیمت کیا سورنتو برای تریم پایه LX FWD از ۲۹,۴۹۰ دلار آغاز می‌شود که ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل قبلی است. اضافه شدن سیستم چهار چرخ محرک باعث ۱,۸۰۰ دلار افزایش قیمت می‌شود. در حالی که برای تریم X-Line AWD، به ۲۰۰۰ دلار دیگر نیاز است. قیمت X-Line EX AWD نیز ۳۷۰۰ دلار بیشتر از EX FWD است.

قیمت نوع هیبریدی کیا سورنتو ۲۰۲۲ از ۳۳,۹۰۰ دلار برای تریم S FWD شروع می‌شود که برابر با قیمت AWD آن است.

در تمامی قیمت‌های ذکرشده، از ۱,۱۷۵ دلار هزینه مقصد و جابجایی صرفنظر شده است. جالب اینجاست که کیا هنوز درباره قیمت نسخه پلاگین هیبرید سورنتو اطلاعاتی نداده است. انواع جدید PHEV نیز در تریم‌های SX و SX Prestige قابل دسترسی هستند.

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)
منبع
موتور وان
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

کیمیا کاشی

کارشناس مهندسی شیمی، سردبیر بخش اخبار خارجی، علاقه‌مند به حوزه خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo