موتوراسپرتاخبار موتوراسپرت

تعیین خط فرمول یک هلند ۲۰۲۲؛ ورشتپن دور تعیین خط را از فراری ربود

دور تعیین خط فرمول یک هلند ۲۰۲۲ در شرایطی آغاز شد که فشار بر روی مکس ورشتپن در کشورش برای کسب رتبه یک اندکی بیشتر بود و رقابت در جدول امتیاز راننده ها هم برای پرز، لکلرک،ساینز و راسل بشدت تنگاتنگ بود. باما همراه باشید در بخش سکوی سرعت تا از اخبار و حاشیه های فرمول یک باخبر شوید.


رقابت نزدیک در تعیین خط فرمول یک هلند ۲۰۲۲

دور تعیین خط فرمول یک ۲۰۲۲ هلند بشدت رقابتی و جسورانه بود. در دورهای تمرینی تیم فراری و بالاخص لکلرک امتیازات خوبی ثبت کرده بودند و همین شرایط را در دور تعیین خط حفظ نمود اما آنقدری خوب نبود تا از سد مکس ورشتپن بگذرد و با ۲۱هزارم ثانیه اختلاف، صدر نشینی را تقدیم او نمود.

کارلوس ساینز هم در دور پایانی رده سوم را بدست آورد و همیلتون چهارم شد. پرز در سومین زمان گیری اش کنترل خودرو را از دست داد و علیرغم شایستگی پنجم شد. دیگر راننده مرسدس بنز یعنی جورج راسلِ خوش آتیه هم ششم شد. نوریس از مک لارن هفتم و میک شوماخر هم با ثبت زمان عالی برای تیم هاس هشتم شد. حضور همسر مایکل شوماخر فقید و مادر میک هم در گاراژ هاس در کسب این مقام بی تاثیر نبود. یوکی سونادا هم نهم شد. لنس استرول که دچار مشکل فنی شده بود و به گاراژ برگشت و زمان دهم را حفظ کرد.

هیچکدام از راننده های الپین یعنی آلونسو و اوکن در لیست ده راننده برتر نبودند. سباستین فتل و ریکاردو هم کنترل ماشین را از دست داده و به حاشیه پیست رفتند و مسابقه فردا را از رده های انتهایی شروع می‌کنند. همه چشم ها به مسابقه فردا در پیست پرفراز و نشیب زاندووت هلند دوخته شده تا ببینیم تیم ها در نیمه ی پایانی فصل پرحاشیه ۲۰۲۲ چه عملکردی خواهند داشت.

۲.۷/۵ - (۳ امتیاز)
قیمت روز خودرو - رینگ اسپورت

آرین کاظمی

کارشناس فرمول یک ،داروسازی خوارزمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
enemad-logo